Lijmfabrikant kiest voor 1 merk
De ambitie van Bostik is om van een wereldspeler een wereldmerk te worden. Daarom heeft de lijmfabrikant zijn meeste lokale merken – waaronder Simson – veranderd in de naam ‘Bostik’.
Langzaam maar zeker maken de oude verpakkingen daarom plaats voor de nieuwe Bostik-verpakkingen. Hierop staat de bekende Gekko. Bostik beschikte over meer dan 40 verschillende lokale merken.
Deze mondiale fabrikant in lijmen, kitten, egalines en afdichtingen beschikt over ruim 125 jaar ervaring en is wereldwijd in een groot aantal R&D-laboratoria om continu zijn producten te verbeteren.
Gerelateerde artikelen, events & downloads
Het wonder van Tholen: blauwdruk voor oplossing ...
Op het Zeeuwse Tholen is op maandag 10 juni onder grote belangstelling de eerste energy hub (e-hub) in Nederland in gebruik genomen. In deze e-hub kunnen bedrijven ...
Maximale integrale duurzaamheidsambitie op Klimaattop ...
De waarde van kennisdeling wordt nog wel eens onderschat, zeker als we kijken naar het invullen van de Klimaatdoelstellingen. Door te innoveren, pionieren en lef ...
Ultieme duurzaamheid is beter benutten wat we ...
Ze is al bijna een decennium Duurzaam Gebouwd-expert, deelt kennis tijdens rondetafelgesprekken én is een veelgevraagd spreker voor het podium. Ook laat ...
Urgent rapport over knelpunten en kansen verduurzaming ...
In aanloop naar de Klimaattop Gebouwde Omgeving 2024 lanceert platform Duurzaam Gebouwd maandag 4 november het rapport Op weg naar CO2-neutraal. Het rapport benadrukt ...
Volgende mijlpaal Net Zero: verplichte toepassing ...
Lizzy Butink heeft als manager Duurzaamheid binnen Dura Vermeer Divisie Bouw en Vastgoed BV de afgelopen tijd flink geknokt om de Net Zero-strategie hoog op ...
Dertig jaar duurzaamheid met Paul van Bergen
Om hem Mr. Duurzaamheid te noemen, gaat wellicht net een stapje te ver, maar al ver voordat duurzaamheid een begrip was, was dit voor Paul van Bergen, directeur ...
Kijkje in de keuken bij verduurzaming industrie
Met de klimaatdoelstellingen en forse ambities voor verduurzaming van ons kikkerlandje in het achterhoofd, is kennisdeling onontbeerlijk. Dat houdt niet op bij ...
Seawood Materials winnaar Ruud van Berkel Award ...
Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven deze week is de tweede Ruud van Berkel Award uitgereikt. De winnaar van dit jaar is SeaWood Materials: een 100 procent ...
Zo zorg je voor maximale waarde in beheer- en ...
Wat zijn beweegredenen voor bedrijven om hun gebouwen duurzamer, meer circulair en gezond te maken? En hoe zorg je dat je maximale waarde levert in beheer- en onderhoudstrajecten? ...
Aantal ondertekenaars Toekomstbestendig Bouwen ...
Het aantal organisaties dat zich aansluit bij het platform Toekomstbestendig Bouwen blijft groeien. Het convenant werd tijdens het congres Toekomstbestendig Bouwen ...
Gebruik bij duurzaamheid meer gezond verstand
‘Gebruik meer gezond verstand bij verduurzaming’, is de stellige overtuiging van Debbie van Noort en Daniel Strumphler van Turner & Townsend. Omdat ...
De achterstand op klimaatdoelen oplossen
De CO2-uitstoot daalt te langzaam en Nederland loopt uit de pas als het gaat om het invullen van klimaatdoelstellingen: de kans dat het wettelijke klimaatdoel van ...