Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes winnaar BouwKennis Marketing Jaarprijs

Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes winnaar BouwKennis Marketing Jaarprijs

Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes heeft met haar BtB concept de BouwKennis Marketing Jaarprijs in de wacht gesleept.

Ieder jaar strijden partijen uit de bouwkolom om de BouwKennis Marketing Jaarprijs voor het meest innovatieve marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector.

Dit jaar ging na een spannende stemronde de prijs naar Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes met het BtB concept.

BtB concept
Het BTB concept bestaat uit een betaalbare, vrij indeelbare starterswoning en onderscheidt zich door de grote mate van keuzevrijheid en de intensieve persoonlijke begeleiding in het ontwerp- en uitvoeringsproces.

Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes heeft voor dit concept een speciale rekentool ontwikkeld waarmee op eenvoudige wijze voor zowel de particuliere als zakelijke markt de mogelijkheden en kosten in kaart kunnen worden gebracht. Door lef en visie te tonen heeft Haafkes met zero budget marketing binnen korte tijd verbluffende resultaten behaald.

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is de ideale beloning voor een innovatief marketingconcept en dé manier om erkenning te krijgen van een professionele vakjury en ruim 400 collega’s uit de gehele bouw.

Finalisten
De drie finalisten waren: Knauf Insulation met EASY, ABB & Draka met Clixys en Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes met het BtB concept. Op deze bijeenkomst velden de jury en bezoekers samen het eindoordeel. 

In de jury van 2011 zaten achtereenvolgens:
- Bernard Verburg: algemeen directeur, Bouwmaat Nederland en tevens Juryvoorzitter
- Michel Kalis: commercieel directeur, VELUX Nederland B.V.
- Lonneke Wijnhoven: directeur concerndienst communicatie, Heijmans
- Michiel Damhuis: marketingmanager, ATAG
- Paul Brouwer: director marketing western Europe, Grohe
- Marie-Jose Tijssen: marketingmanager, Technische Unie
- Peter Fraanje: senior beleidsmedewerker, Bouwend Nederland
- Jan-Paul Schop: directeur, USP Marketingconsultancy
- Boudewijn Goedhart: directeur, BouwKennis B.V.

Meer informatie:  Innovatie kalender Haafkes
Meer informatie:  BTB in cijfers

 

Gerelateerde artikelen, events & downloads

c21 c140 c225
Keuzes voor circulaire infra

Keuzes voor circulaire infra

De Community of Practice Circulaire Infra van Cirkelstad Deventer-Apeldoorn was deze keer te gast bij partner Dusseldorp Infra Sloop Milieutechniek. Het bedrijf, ...

Lees verder

c21 c225
Prangende thema's in Jaaragenda 2025

Prangende thema's in Jaaragenda 2025

Benieuwd naar de Duurzaam Gebouwd Jaaragenda 2025? Wij laten je zien welke thema's belangrijk zijn. Vanzelfsprekend spelen we in op actualiteiten zoals netcongestie, ...

Lees verder

c21 c225
De toekomststandaard voor gebouwen

De toekomststandaard voor gebouwen

Rick Hulsman (TBI WOONlab) leidde een bijeenkomst op de Klimaattop GO 2024, waarin Chris Steensma (RVO), Laetitia Nossek (Dutch Green Building Council), en Thies ...

Lees verder

c21 c40 c225 c243
Tweedaagse masterclass geeft praktische handvaten voor verduurzamingstransitie

Tweedaagse masterclass geeft praktische handvaten ...

De tweedaagse masterclass ‘Verduurzaming & Transities Woningmarkt’ van Universiteit van Amsterdam (UvA) en Duurzaam Gebouwd geeft inzicht in de ...

Lees verder

c21 c41 c225
Rapport Op weg naar CO2-neutraal te downloaden 

Rapport Op weg naar CO2-neutraal te downloaden 

Het rapport Op weg naar CO2-neutraal is te downloaden en ligt op de mat. De publicatie benadrukt de urgentie van samenwerking tussen publieke en private partijen ...

Lees verder

c21 c225
Inspiratie uit de natuur voor klimaatbestendige gebouwen

Inspiratie uit de natuur voor klimaatbestendige ...

Veel bestaande gebouwen moeten worden verduurzaamd. Dit biedt kansen om te kijken naar wat de natuur te bieden heeft in de vorm van materialen, processen en inspiratie ...

Lees verder

c21 c225
De nieuwe voorzitter van Aedes is…

De nieuwe voorzitter van Aedes is…

…Liesbeth Spies! Zij werd gekozen tot nieuwe voorzitter tijdens het ledencongres op donderdag 21 november.

Lees verder

c21 c225
'Opname in NMD bevestigt toewijding aan duurzaamheid'

'Opname in NMD bevestigt toewijding aan duurzaamheid'

Categorie 1 producten van ABB zijn nu opgenomen in de Nationale Milieu Database (NMD). De nadruk in deze eerste fase ligt op bekende installatiedozen van ABB zoals ...

Lees verder

c21 c40 c225
'Kies vroegtijdig voor duurzaamheid'

'Kies vroegtijdig voor duurzaamheid'

Op de Klimaattop GO 2024 vindt een gezamenlijke zoektocht plaats. Naar nieuw beleid en ambities om klimaatdoelstellingen in te vullen en naar partijen die uit de ...

Lees verder

c21 c185 c225 c279
Circulariteit stimuleren in de bouw

Circulariteit stimuleren in de bouw

Door materialen en producten te registreren, krijgen ze een identiteit en wordt hun waarde inzichtelijk. Daarmee wordt het onder andere eenvoudiger om te voldoen ...

Lees verder

c21 c225 c265
Innovatie stimuleren voor Net Zero

Innovatie stimuleren voor Net Zero

Nul uitstoot vóór 2050: dát is de ambitie die Dura Vermeer voor ogen heeft en waar hard aan wordt gewerkt. Deze visie vraagt om actie, niet ...

Lees verder

c21 c225
“We verrassen onze opdrachtgevers altijd”

“We verrassen onze opdrachtgevers altijd”

Een groene gevel zorgt voor de integratie van een gebouw in een natuurlijke omgeving en voor een natuurlijke aanblik. Om dat te bereiken dient een architect wel ...

Lees verder

Reactie plaatsen

keyboard_arrow_up