Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes winnaar BouwKennis Marketing Jaarprijs

Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes winnaar BouwKennis Marketing Jaarprijs

Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes heeft met haar BtB concept de BouwKennis Marketing Jaarprijs in de wacht gesleept.

Ieder jaar strijden partijen uit de bouwkolom om de BouwKennis Marketing Jaarprijs voor het meest innovatieve marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector.

Dit jaar ging na een spannende stemronde de prijs naar Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes met het BtB concept.

BtB concept
Het BTB concept bestaat uit een betaalbare, vrij indeelbare starterswoning en onderscheidt zich door de grote mate van keuzevrijheid en de intensieve persoonlijke begeleiding in het ontwerp- en uitvoeringsproces.

Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes heeft voor dit concept een speciale rekentool ontwikkeld waarmee op eenvoudige wijze voor zowel de particuliere als zakelijke markt de mogelijkheden en kosten in kaart kunnen worden gebracht. Door lef en visie te tonen heeft Haafkes met zero budget marketing binnen korte tijd verbluffende resultaten behaald.

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is de ideale beloning voor een innovatief marketingconcept en dé manier om erkenning te krijgen van een professionele vakjury en ruim 400 collega’s uit de gehele bouw.

Finalisten
De drie finalisten waren: Knauf Insulation met EASY, ABB & Draka met Clixys en Aannemings- en Afbouwbedrijf Haafkes met het BtB concept. Op deze bijeenkomst velden de jury en bezoekers samen het eindoordeel. 

In de jury van 2011 zaten achtereenvolgens:
- Bernard Verburg: algemeen directeur, Bouwmaat Nederland en tevens Juryvoorzitter
- Michel Kalis: commercieel directeur, VELUX Nederland B.V.
- Lonneke Wijnhoven: directeur concerndienst communicatie, Heijmans
- Michiel Damhuis: marketingmanager, ATAG
- Paul Brouwer: director marketing western Europe, Grohe
- Marie-Jose Tijssen: marketingmanager, Technische Unie
- Peter Fraanje: senior beleidsmedewerker, Bouwend Nederland
- Jan-Paul Schop: directeur, USP Marketingconsultancy
- Boudewijn Goedhart: directeur, BouwKennis B.V.

Meer informatie:  Innovatie kalender Haafkes
Meer informatie:  BTB in cijfers

 

Gerelateerde artikelen, events & downloads

c21 c41 c225
'Sociale kantelpunten zijn binnen handbereik' 

'Sociale kantelpunten zijn binnen handbereik' 

Er zijn meer Nederlanders vóór dan tegen transities die cruciaal zijn voor de overgang naar een nieuwe economie. Op het gebied van energie en maatschappij ...

Lees verder

c21 c40 c225 c243
Masterclass geeft fris perspectief op energietransitie

Masterclass geeft fris perspectief op energietransitie

Ben jij in een corporatie, gemeente of installatiebedrijf werkzaam en wil je het verschil maken in de energietransitie? Ontwikkel een fris perspectief en ontmoet ...

Lees verder

c21 c185 c225
Kennisevent brengt wetenschap en praktijk samen

Kennisevent brengt wetenschap en praktijk samen

Een kennisevent laat de toekomst van duurzame en akoestische bouwoplossingen zien en brengt wetenschap en praktijk samen. Knauf organiseert de bijeenkomst, speciaal ...

Lees verder

c21 c225
Het belang van kennisdeling bij transities

Het belang van kennisdeling bij transities

Kennisdeling en ervaring delen: het zijn essentiële elementen in de beweging naar een energieneutrale, circulaire en klimaatadaptieve omgeving. Er komt namelijk ...

Lees verder

c21 c225
Inzicht in CO2-budgetten voor gemeente Rotterdam

Inzicht in CO2-budgetten voor gemeente Rotterdam

In het Parijs Akkoord is afgesproken de opwarming van de aarde met zware inspanning proberen te beperken tot 1,5 graad. De EU geeft hier invulling aan met de afspraak ...

Lees verder

c21 c225
Bouwen aan sterke en duurzame toekomst

Bouwen aan sterke en duurzame toekomst

Per 31 december 2024 is Herre Elsenga benoemd tot Managing Director Nederland van Consolis VBI. Herre: “Mijn focus ligt op de samenwerking met onze relaties, ...

Lees verder

c21 c40 c225
200 miljoen euro voor MIAVamil

200 miljoen euro voor MIAVamil

Voor 2025 trekt de overheid 189 miljoen euro uit voor de Milieu-investeringsaftrek (MIA) en 20 miljoen euro voor de Willekeurige afschrijving milieu-investeringen ...

Lees verder

c21 c225
Ondertekening Green Deal voor duurzamere gezondheidssector

Ondertekening Green Deal voor duurzamere gezondheidssector

Om bij te dragen aan duurzamere en groenere gezondheidssector ondertekende Boehringer Ingelheim Nederland de Green Deal 3.0 Duurzame Zorg. De deal richt zich op ...

Lees verder

c21 c225
Onderzoek vergelijkt TCO van kozijnen

Onderzoek vergelijkt TCO van kozijnen

Onafhankelijk onderzoek van IGG Bouweconomie, gevalideerd door Ingenii Bouwinnovatie, geeft duidelijkheid over welk type kozijnen over een langere periode de voordeligste ...

Lees verder

c21 c185 c225
Financiële incentives voor circulair bouwen

Financiële incentives voor circulair bouwen

Op 13 februari 2025 ontdek je de financiële incentives achter circulair bouwen en leer je over de financiële restwaarde, aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden. ...

Lees verder

c21 c40 c225 c243
Tweedaagse masterclass geeft praktische handvaten voor verduurzamingstransitie

Tweedaagse masterclass geeft praktische handvaten ...

De tweedaagse masterclass ‘Verduurzaming & Transities Woningmarkt’ van Universiteit van Amsterdam (UvA) en Duurzaam Gebouwd geeft inzicht in de ...

Lees verder

c21 c225
Monumentale greswarenfabriek in Reuver

Monumentale greswarenfabriek in Reuver

Het begon allemaal met de droom om van een oude, vervallen en leegstaande fabriek een bruisend, innovatief onderwijscentrum te maken. Stichting Onderwijs Midden-Limburg ...

Lees verder

Reactie plaatsen

keyboard_arrow_up