Energiecontract biedt meer
Energieleverancier E.ON is onlangs een samenwerking gestart met onderhoudsservice Uw Huismeester. E.ON biedt hiermee haar klanten een vast contactpersoon voor onderhoud aan hun huis.
In beginsel biedt de energieaanbieder deze extra service kosteloos aan nieuwe klanten onder de naam ‘Uw E.ON Huismeester’ aan. Op den duur zou deze service ook beschikbaar moeten worden voor bestaande klanten.
Grip op de energierekening
E.ON biedt al langer handvatten aan haar klanten voor meer grip op de energierekening. Middels de samenwerking met Uw Huismeester biedt de energieleverancier hen nu ook meer houvast bij het onderhoud van het huis. Huiseigenaren worden vaak geconfronteerd met (on)verwacht onderhoud van hun woning. Wat moet er ook al weer precies gebeuren aan de woning? Wie moeten ze bellen als een waterschade moet worden opgelost of de verwarming het begeeft? Voor al die onderhoudsvragen kunnen nieuwe klanten van E.ON, voor de duur van hun contract, terecht bij ‘Uw E.ON Huismeester’: één contactpersoon die alles uit handen neemt, via één telefoonnummer 24/7 te bereiken is en binnen twee uur op de stoep staat.
Meedenken 2.0
Pim Vijftigschild, oprichter en eigenaar van Uw Huismeester B.V., is verheugd over de samenwerking: “E.ON is een sterke speler op de markt. Daarbij kunnen wij ons erg vinden in de sterke focus van E.ON op het meedenken met de klant. Meedenken 2.0 is de filosofie van Uw Huismeester. Eén kernwaarde daarin is GRIP. Gastgerichtheid, Recht door zee, Inhoudelijk en Paraat zijn de begrippen die daarbij horen. E.ON begrijpt dit als geen ander en dit maakt deze samenwerking voor ons een logische keuze.”
Beter milieu
Behalve gemak biedt de huismeester ook allerlei energietips waarmee klanten van E.ON in huis op energie kunnen besparen. Zo richt de energieleverancier haar pijlen op zowel het comfort voor haar klanten, als op de verduurzaming van het huis waarin zij leven.
Onderhoud bespaart energie
Met service als één van haar belangrijkste peilers ziet E.ON deze samenwerking als een logische stap. Roel Meijerink van E.ON Benelux B.V. licht dit toe: “E.ON ontzorgt haar klanten. Niet alleen wanneer het aankomt op de energielevering, maar ook als het aankomt op de woning van onze klanten. Een goed onderhouden huis kan immers veel energie besparen. De samenwerking met Uw Huismeester zit nu in de opstartfase, en we werken eraan om deze dienst ook voor onze bestaande klanten beschikbaar te maken. Wanneer deze service ook op langere termijn voor onze klanten waardevol blijkt, zullen zij allen kunnen profiteren van deze extra service.”