8 pitches voor BouwKennis Marketing Jaarprijs
8 organisaties strijden dit jaar om de BouwKennis Marketing Jaarprijs. Op vrijdag 23 juni vinden elevator pitches plaats van de diverse partijen die een vakjury moeten overtuigen van de kracht van hun marketingconcept.
Ook dit jaar zijn diverse Duurzaam Gebouwd-partners genomineerd voor de jaarprijs. De acht genomineerden zijn in alfabetische volgorde:
- Berkvens Deursystemen
- BeSense
- BMN Bouwmaterialen
- Bribus B.V.
- Kingspan N.V.
- Koninklijke Mosa bv
- KYP BV
- Strikolith B.V.
De BouwKennis Marketing Jaarprijs wordt uitgereikt aan de organisatie met het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De concepten worden beoordeeld op innovativiteit, klantgerichtheid en communicatieve uitrol. Op de website van de BouwKennis Jaarprijs vindt u omschrijvingen van de diverse concepten.
Zo presenteert Kingspan ‘Kingspan Future Proof’, een energiebesparende totaaloplossing voor vervanging van asbestdaken, inclusief een financiering. Berkvens pitcht een plafondhoge totaaloplossing Verdi, waarmee plafondhoge deuren voor iedereen toegankelijk moeten worden. BeSense laat op zijn beurt een systeem zien dat data verzamelt uit sensoren om gebouwen slimmer, schoner en efficiënter te beheren.
De elevator pitch vindt plaats op 23 juni, waarna de uiteindelijke winnaar wordt bepaald gedurende de BouwKennis jaarbijeenkomst op 21 september. De winnaar wordt voor 30% bepaald door de vakjury en voor 70% door de bezoekers van de Jaarbijeenkomst.