Vacature: E-mailmarketeer

Vacature: E-mailmarketeer

Kom jij onze Marketing- en Communicatieafdeling versterken? Je werkt nauw samen met je collega’s binnen het marketingteam: de vormgever, Communicatie & PR en de campagnemanagers.

Als e-mailmarketeer ben je verantwoordelijk voor de e-mailmarketingactiviteiten van Duurzaam Gebouwd en al haar merken. Jij bent iemand die de handen uit de mouwen steekt en ideeën realiseert! Je bent in staat zelfstandig te werken en functioneert daarnaast ook uitstekend in teamverband, de persoonlijke klik is erg belangrijk voor ons. Daarnaast sta je veel in contact met de web-analist om zorg te dragen voor de meetbaarheid van de mailings en het door vertalen van de boodschap naar de landingspagina’s.

Creativiteit en een aanpakkersmentaliteit zijn voor jou vanzelfsprekend. Je werkzaamheden zijn zeer divers, denk daarbij aan:

  • Het volledig uitdenken en opzetten van e-mailcampagnes
  • Het uitvoeren van doelgroep segmentaties
  • Databasemanagement
  • Het bedenken en uitvoeren van A/B-testen t.b.v. conversie-optimalisatie en usability
  • Het maken van analyses en rapportages
  • Het adviseren van de campagnemanagers op het gebied van strategie
  • Het monitoren van trends en ontwikkelingen
  • Het maken van implementatievoorstellen m.b.t. innovatie

Onze andere selectiecriteria zijn:

  • Een relevante HBO opleiding
  • Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een soortgelijke functie. Ervaring met B2B-marketing is een pré.
  • Kennis van templates, HTML en campaign development
  • Passie voor online marketing en parate kennis van de nieuwste ontwikkelingen binnen je vakgebied
  • Planmatige werkaanpak
  • Expert in het uitvoeren van doelgroep segmentaties en het maken en beheren van databases
  • Ruime kennis van Excel, kennis van CMS is een pré
  • Kennis van het e-mailmarketingsysteem Webpower is een pré
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling
  • Het vermogen om kansen in de markt om te zetten in nieuwe producten/diensten
  • Secuur, enthousiast en pro-actief
  • Zelfstandig en stressbestendig
  • Een flexibele instelling

Wat bieden wij?

  • Geld. Iedere maand weer (als je je best doet).
  • Je eigen sportclubje met collega’s (niet dat ze ooit gaan..)
  • Ongekend goede werksfeer.
  • Zingende collega’s.
  • 25 vakantiedagen. Als je belooft dat je terugkomt.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, een maand of een jaar bij ons werkt.
  • Humor; hopelijk heb jij dat ook!

Duurzaam Gebouwd biedt je een uitdagende baan met een marktconform salaris, en een bonusregeling. Een laptop/computer van de zaak en een fijne groene werkplek aan de rand van de Posbank behoren ook bij het pakket.

Het is een nieuwe functie. Zelfredzaamheid en zelfstartend vermogen zijn voor deze functie erg belangrijk.

Over Duurzaam Gebouwd

Duurzaam Gebouwd is hét integrale platform over Duurzaam Bouwen met als missie de samenwerking in de integrale bouw- en vastgoedsector een grote stap vooruit te helpen. Dit doet Duurzaam Gebouwd door drie concrete stappen: communiceren, verbinden en activeren.

  • Het platform communiceert 24/7 via multimediaproducten actueel nieuws, innovaties, projecten en visies. Het platform genereert impact door de onafhankelijkheid en het grote bereik.
  • Het platform verbindt professionals en organisaties vanuit de integrale bouw- en vastgoedsector met elkaar teneinde co-making en business te ontwikkelen.
  • Het platform activeert door ‘open source’ ontsluiten van hoogwaardige kennis, innovaties en workflow tools.

Op het jaarlijkse event Building Holland komen de integrale samenwerkingen tot leven.

Tijdens dit event komt de hele bouw- en vastgoedsector bijeen. Naast Building Holland organiseert Duurzaam Gebouwd 60 evenementen per jaar, geven we 10 magazines per jaar uit en zijn wij de spil in een toonaangevend netwerk binnen de sector.  

Duurzaam Gebouwd is een dynamische en groeiende organisatie, waar een informele werksfeer heerst. Je wordt opgenomen in een enthousiast team waarbinnen je voldoende ruimte krijgt om je vaardigheden optimaal aan te wenden. Wij geven je veel verantwoordelijkheden. Je wordt gestimuleerd om eigen initiatief te tonen en je maximale bijdrage te leveren aan de inhoudelijke doelstellingen van Duurzaam Gebouwd en ons merk Building Holland, waar nog tal van veelbelovende projecten te verwachten zijn waar jij het verschil kan maken.

Solliciteren?

Stuur dan je motivatiebrief en een recent curriculum vitae met foto per mail t.a.v. Kirsten van Trooijen,vantrooijen@duurzaamgebouwd.nl. Wil je echt opvallen? Stel je zelf dan voor in een korte video en voeg deze bij je sollicitatie. Mocht je vragen hebben, dan kun je telefonisch contact opnemen via 085-2735970. De gewenste startdatum is in overleg. Kijk voor meer informatie op DuurzaamGebouwd.nl/e-mailmarketeer.

Gerelateerde artikelen, events & downloads

c21 c225
Wie is jouw favoriet voor de ABN AMRO Duurzame 50 2024?

Wie is jouw favoriet voor de ABN AMRO Duurzame ...

Het is zover! Vanaf nu kun je je favoriet nomineren voor de ABN AMRO Duurzame 50 2024. Wie maakt er volgens jou de meeste impact bij de verduurzaming van de gebouwde ...

Lees verder

c21 c225 c286
Kennisdelen over netcongestie en duurzame sportcomplexen

Kennisdelen over netcongestie en duurzame sportcomplexen

In de drie meest recente Duurzaam Gebouwd Talks deelden we kennis over het verduurzamen en doorbouwen binnen de kaders van netcongestie en het verduurzamen van ...

Lees verder

c21 c225 c260
Bewustwording en beleidsinterventies nodig voor groei carbon credits

Bewustwording en beleidsinterventies nodig voor ...

Het marktpotentieel van carbon credits werd in kaart gebracht door het marktonderzoek ‘Nederlandse Carbon Credits’. Uit het onderzoek blijkt onder andere ...

Lees verder

c21 c134 c160 c225 c278 c299
Dit is de waarde van gezonde gebiedsontwikkelingen

Dit is de waarde van gezonde gebiedsontwikkelingen

Om natuurinclusieve en gezonde gebieden en gebouwen werkelijkheid te maken, is het essentieel om inzicht te krijgen in de waarde van dergelijke gebieden. Waar de ...

Lees verder

c21 c162 c225 c260
WeGrow Congres op 9 september 2024
sep09

WeGrow Congres op 9 september 2024

'De kracht van een transformatie'. Dat is het thema van het WeGrow Congres 2024. Op 9 september komen bestuurders en boeren en bouwers uit de bouw- en landbouwsector ...

Lees verder

c21 c41 c225 c237
Primeur: Rapport 'Op weg naar CO2-neutraal'

Primeur: Rapport 'Op weg naar CO2-neutraal'

Tijdens de Klimaattop GO 2024, de tweedaagse conferentie waarin publieke en private partijen bij elkaar komen, geeft een jaarlijks rapport duidelijkheid over de ...

Lees verder

c21 c225 c260
Eerste gevalideerde hennepteelt isolatieproject in Nederland

Eerste gevalideerde hennepteelt isolatieproject ...

Het eerste gevalideerde renovatieproject met isolatiemateriaal van hennepteelt is een feit. Het eerste Nederlandse hennep koolstofcertificatenproject toont de impact ...

Lees verder

c21 c41 c184 c225 c243
De impact van sportcomplexen verduurzamen

De impact van sportcomplexen verduurzamen

Wat is de impact van een verduurzaming van sportcomplexen? Ook dit vastgoed gaat stap voor stap van het aardgas af. Wat levert dit op en wat zijn op dit moment ...

Lees verder

c21 c225
Twaalfde editie ABN AMRO Duurzame 50 tijdens Klimaattop GO 2024

Twaalfde editie ABN AMRO Duurzame 50 tijdens ...

De twaalfde editie van de ABN AMRO Duurzame 50 komt eraan. De prestigieuze award, die de meest duurzame professional beloont voor tomeloze inzet, wordt tijdens ...

Lees verder

c21 c225 c260
Zo werkt biobased ontwerpen en bouwen

Zo werkt biobased ontwerpen en bouwen

Biobased ontwerpen en bouwen in de praktijk: hoe werkt dat? Kennismaken met de nieuwste biobased bouwmaterialen en de producenten erachter doe je op de Biobased ...

Lees verder

c21 c225
Renoveren naar een gezonde standaard

Renoveren naar een gezonde standaard

De handen zijn uit de mouwen: het e-zine 'Renoveren naar een gezonde standaard' illustreert dat de bouw- en vastgoedsector zich niet laat tegenhouden door vertragende ...

Lees verder

c21 c41 c185 c225 c237 c243
Inzicht in toekomstwaarde van gebiedsontwikkelingen met GPR Gebied

Inzicht in toekomstwaarde van gebiedsontwikkelingen ...

De introductie van GPR Gebied komt als geroepen: er moet veel én snel gebouwd worden, met hoge kwaliteit en een flinke wensenlijst op het gebied van duurzaamheid. ...

Lees verder

Reactie plaatsen

keyboard_arrow_up