Duurzaam Gebouwd maakt geregeld whitpapers over zeer uiteenlopende onderwerpen en voor verschillende doelgroepen. Exclusief aan onze Partners bieden wij de mogelijkheid om een complete whitepaper te ontwikkelen voorzien van waardevolle content die jouw doelgroep raak!
WAAROM EEN WHITEPAPER VAN DUURZAAM GEBOUWD?
Direct de goede boodschap: wij weten wat er speelt bij jouw doelgroep
Pakkend en actueel: wij volgen de trends en ontwikkelingen op de voet en kunnen dit vertalen naar jouw expertise
Hoogwaardige content: een professioneel team weet de inhoud, visualisatie en het verhaal op een pakkende manier samen te brengen
Tijd en kostenbesparing: je wordt van idee tot realisatie ontzorgd
EEN WHITEPAPER DRAAGT BIJ AAN DIVERSE DOELSTELLINGEN
HOE GAAT DE ONTWIKKELING IN ZIJN WERK?
1) Strategische sessie
In een strategische sessie inventariseren we het doel, de doelgroep en de mogelijke onderwerpen.
Stap 12) De ideeën
Aan de hand van de strategische sessie ontvang je een voorstel voor 2 tot 3 ideeën.
Stap 23) Invullen Whitepaper Framework
Je kiest een idee, waarna wij het Whitepaper Framework invullen.
Stap 34) Aan de slag
Na akkoord op het Whitepaper Framework gaan we voor je aan de slag: onze professionele redacteuren voeren een marktonderzoek uit, houden interviews en schrijven van alle content.
Stap 45) De conceptversie
Je ontvangt de conceptversie voor goedkeuring. Hierdoor krijg je al een goed beeld van de uiteindelijke versie.
Stap 56) De vormgeving
We verwerken je feedback en de eindredactie vindt plaats. Daarna is het tijd voor een spectaculaire vormgeving inclusief infographic(s) en beeldmateriaal. Indien je aan een bepaalde huisstijl gebonden bent, is dit uiteraard geen probleem. Onze designer zorgt ervoor dat de whitepaper volledig past bij jouw huisstijl.
Stap 67) Laatste correcties
De whitepaper is nu bijna af en de laatste versie van de content en de vormgeving komen jouw kant op.
Stap 78) De oplevering
De whitepaper is af. We maken hem standaard in A4-formaat op. Deze leveren we bij je aan in PDF of drukklaar. Heb je speciale wensen over het formaat of bestandsformaat, dan is dit uiteraard ook mogelijk.
Stap 8WAT KOST EEN WHITEPAPER ONTWIKKELEN?
Creatie en realisatie whitepaper | |
---|---|
Strategische sessie |
|
Ingevuld Whitepaper Framework |
|
Projectmanagement |
|
Marktonderzoek |
|
Alle interviews, artikelen en volledige copywriting door |
|
Fotomateriaal eventueel door fotograaf op projectlocatie |
|
Vormgeving whitepaper inclusief infographics |
|
Correctieronde (1x op framework, 1x op copywriting en 1x op vormgeving) |
|
Eindredactie |
|
Opgemaakt in PDF, gereed maken voor drukwerk is mogelijk. |
|
Tarief (excl. BTW) |
€ 5.000,- |
MEER WETEN?
Wil je jouw organisatie profileren als Thought Leader en gegarandeerd leads verzamelen
maar weet je nog niet welk product passend voor je is?
Bel
038 - 4606384
Stuur een mail
support@duurzaamgebouwd.nl