Thought Leadership Campagne: awareness en promotie van jouw whitepaper

Thought leadership Campagne is het ontwikkelen en versterken van je reputatie als autoriteit door het uitdragen van inhoudelijke kennis in een specifiek vakgebied of onderwerp. Ben je een Thought Leader, dan onderscheidt jouw organisatie zich van andere door jouw expertise over een bepaald onderwerp. Whitepapers zijn bij uitstek geschikt om jezelf te profileren als Thought Leader. Door de juiste promotie kun je de awareness rondom je whitepaper vergroten om je naamsbekendheid te vergroten en kwalitatieve leads te genereren. 

Duurzaam Gebouwd biedt je deze mogelijkheid in de vorm van een Thought Leadership Campagne.

Whitepaper voorbeelden

Hulp nodig bij het ontwikkelen van een whitepaper?

Ontdek de mogelijkheden

Wat kan een Thought Leadership Campagne voor jou betekenen?

Check Breed bereik in de integrale bouw- en vastgoedsector

Check Gegarandeerd aantal leads

Check Directe feedback op whitepaper door lezer

Check Merkreputatie verstevigen

Check Naamsbekendheid vergroten


Thought Leadership Campagne: tijdbesparend

Tijdbesparend

Volledige ontzorging in het uitdenken, opzetten en realiseren van resultaten.

Thought Leadership Campagne: transparant

Transparant

Direct inzage in alle gegevens van jouw lezers.

Thought Leadership Campagne: meetbaar

Meetbaar

De lezer geeft direct feedback op de kwaliteit van de whitepaper.

Hoe DGMR een adviestraject van meer dan drie jaar voor een WELL Gold certificering in de wacht sleepte

Lees hoe DGMR een adviestraject in de wacht sleepte

Download de showcase

De Thought Leadership campagne draagt bij aan diverse doelstellingen

Thought Leadership Campagne: awareness en promotie van jouw whitepaper

Het proces naar succes

1) INVENTARISATIE CAMPAGNE EN VASTSTELLEN STRATEGIE

We stemmen eerst de doelgroep, content en de doelstellingen af.

Stap 1

2) PLAATSING WHITEPAPER EN KWALIFICATIE BEPALING

Wij plaatsen de whitepaper op een maatwerklandingspagina met formulier, om de leads te kwalificeren en te monitoren.

Whitepaper pagina

Stap 2

3) AWARENESS & PROMOTIE

We brengen de whitepaper onder de aandacht bij de doelgroep via onze multimediakanalen, gericht op het downloaden van de whitepaper. Hoe intensief dit gebeurt is afhankelijk van het gekozen pakket en vastgestelde strategie.

Social post Social post Blok Blok

Stap 3

4) LEADS VERZAMELEN

Geïnteresseerde lezers downloaden de whitepaper in ruil voor hun contactgegevens. Daarna ontvangen ze een opgemaakte e-mail met de whitepaper ter bevestiging. Tevens ontvangen zij na 7 dagen een enquête, waarmee we de kwaliteit en de verwachtingen van de whitepaper meten.

E-mail 1 E-mail 2

Stap 4

5) ONTVANGST VAN DE LEADS

Wij screenen de downloads en leveren de leads aan, die aan jullie criteria voldoen. Dit kan realtime per e-mail of wekelijks via een Exceldocument. Hierna kunnen jullie contact opnemen met deze potentiële klanten.

Stap 5

6) EINDRAPPORTAGE

Aan het einde van de campagne ontvang je een rapportage met facts en figures van de complete campagne.

Stap 6

Pakketmogelijkheden Thought Leadership Campagne

Label C

125 leads

Vanaf € 2.500

Bekijk brochure

Label B

250 leads

Vanaf € 5.000

Bekijk brochure

Label A

375 leads

Op aanvraag

Bekijk brochure


Meer weten?

Wil je jouw organisatie profileren als Thought Leader en gegarandeerd leads verzamelen, maar weet je nog niet welk product passend voor je is?

Bellen

038 - 4606384

keyboard_arrow_up