Nieuwe visie 'Air for Life' als statement voor de markt
- Klimaattechniek
- Artikel
Een nieuw logo, huisstijl en een verse visie moeten een statement in de markt voor ventileren, koelen en verwarmen maken.
Abonneer je op ons Youtube-kanaal:
Na maanden voorbereiding heeft Brink Climate Systems haar logo en huisstijl veranderd. Het logo wordt nu duidelijk en eenvoudig: Brink. Financieel directeur Anton Hans, vertelt over de nieuwe weg die wordt ingeslagen: "Aan ons nieuwe logo voegen we een intrigerende pay off toe bij al onze uitingen, namelijk ‘Air for Life’.” Die toevoeging staat voor een nieuwe visie van Brink Climate Systems op de markt waarin het bedrijf opereert, namelijk die van verwarmen, ventileren en koelen in woningen en kleine utiliteit.
Hans laat weten dat er niet alleen sprake is van een logowijziging, maar dan met de nieuwe visie een statement wil maken in de markt. Wim Hijmissen, commercieel directeur, intern medeverantwoordelijk voor deze grote verschuiving in de marktbenadering, voegt daaraan toe: “Lucht is niet alleen cruciaal voor de mens, maar staat ook centraal in ons aanbod. We brengen luchtverwarming met nieuw elan, maar hebben ook veel meer aandacht voor de consument die deze vorm van comfort in huis volgens ons nog steeds niet goed genoeg kent. We gaan op allerlei manieren die consument dat comfort laten beleven en laten ervaren.”
Het nieuwe logo Brink: Air for Life
Air Experience Center
Een van die plekken waar consumenten dit jaar terecht kunnen om het comfort van luchtverwarming te ervaren, is in het in aanbouw zijnde pand van Brink, langs de A28 bij Staphorst. Hier kunnen zij in het gehele pand zelf ondervinden hoe comfort, schone lucht en duurzaamheid samengaan. Eerder schreven we over het bereiken van het hoogste punt van het Center.
In de showroom kunnen ze zelf proefjes doen; hoe functioneert een bypassklep eigenlijk en hoe snel werkt luchtverwarming? Zelf beleven, daar gaat het om. Daarnaast worden er rondleidingen gegeven, waarbij bezoekers door de productiehal lopen en zien hoe de producten in eigen huis ontwikkeld en geproduceerd worden. Hijmissen: “We nodigen iedereen uit in ons Air Experience Center om het comfort zelf te ervaren.”