‘Marketing is meer dan communicatie’
- Building Holland
- Artikel
Op woensdag 7 mei verzorgt Marjet Rutten een masterclass over marketing, die met name geschikt is voor niet-marketeers.
Met haar masterclass wil Rutten haar toehoorders vooral inspireren. “Marketing is niet alleen bedoeld om producten te slijten, maar juist ook om producten te bedenken die iedereen wil hebben. Marketing is dan ook meer dan communicatie.” In een ruim halfuur belicht ze onder meer de marketing-P’s: Product, Plaats, Promotie, Prijs en Personeel. "Hoe kun je ze inzetten en wat levert dat je organisatie op."
Ze is bekend van haar boek 'Van Yab Yum naar Dim Sum' over de bouw-, installatie- en vastgoedbranche in 2025. Daarnaast maakte ze onderdeel uit van het door minister Spies in 2012 ingestelde Bouwteam om tot een Toekomstagenda Bouw te komen. Hierbij is Rutten verantwoordelijk voor de actie 'Klantgerichte oplossingen voor duurzame woningverbetering'. Als expert bij Kennisplatform Duurzaam Gebouwd inspireert en verbindt zij; haar kracht ligt in het vinden van kansen in de markt en de ontwikkeling en uitrol van ideeën om deze kansen te benutten. Met haar commerciële inzicht en door te stimuleren en te enthousiasmeren helpt ze organisaties verder.
Building Holland
Wilt u Building Holland 2014 bezoeken? Kijk dan op Buildingholland.nl. Geïnteresseerden kunnen vanaf 26 april hun toegangskaarten kopen via deze website. Building Holland vindt plaats van 6 tot en met 8 mei in RAI Amsterdam. Toegang voor de drie dagen kost € 95 (excl. btw). Dit is inclusief catering, lunch, borrel en toegang tot alle sprekersprogramma’s inclusief masterclasses.
Gerelateerde artikelen, events & downloads
Reacties
Ik heb een super energie besparend product uitgevonden dat iedereen wil hebben. Dat is het slimme raam. Zie www.dubotech.nl. Ik merk echter dat in de media en bij de politiek de aandacht voor energie efficiency en besparing flink is verdrongen door de aandacht voor zwaar gesubsidieerde duurzame stroom. Hoe kan ik dat probleem oplossen?