Vacature: Allround B2B Marketeer M/V (FT)

Vacature: Allround B2B Marketeer M/V (FT)

Wegens uitbreiding van ons team zijn wij per direct op zoek naar een gedreven B2B Marketeer.

Over Building Holland

Building Holland is hét 3-daagse innovatie event voor de bouw- en vastgoedsector. Dit jaarlijks terugkerende event vindt plaats in de RAI Amsterdam. De volgende editie vindt plaats van 17 t/m 19 april 2018. Building Holland staat in het teken van innovatie en vernieuwing. Dit is wat we samenvatten als (Re)Building the Future: samen bouwen aan de toekomst van Nederland op basis van de meest actuele trends en ontwikkelingen in samenwerking met baanbrekende innovatieve partijen binnen de bouw en vastgoed. Meer informatie vind je uiteraard op onze website: www.buildingholland.nl

Over de functie

Als Marketeer ben je verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Building Holland. Je werkt nauw samen met al je collega’s om als één team met één missie Building Holland tot een nog groter succes maken. We willen een groeistrategie inzetten met als doel om op Building Holland 2020, 300 vooraanstaande exposanten en 20.000 kwalitatieve bezoekers te mogen ontvangen.   

Jouw bijdrage bestaat uit het on- en offline promoten en werven van exposanten en bezoekers door middel van diverse marketingcommunicatiemiddelen, -campagnes en -acties.

Kernactiviteiten zijn daarbij:

  • Meedenken met het ontwikkelen en zelf uitvoeren van nieuwe offline en online campagnes en acties;
  • Optimaliseren van onze website: Conversie, usability, content, zoekmachineoptimalisatie, analytics;
  • Ondersteunen van onze collega bij het onderhouden van onze social media op Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube
  • Productie, redactie en verzending van onze wekelijkse nieuwsbrief
  • Coördineren van het gehele ontwikkelproces (planning, contact met ontwerper, drukkers en logistieke afhandeling) van onze marketingmaterialen zoals uitnodigingen, programmaboekjes, banners etc.
  • Uitvoeren van online campagnes op Google Adwords, Facebook ads etc.
  • Marktinformatie verzamelen ten behoeve van managementinformatie
  • Analyseren en rapporteren over de behaalde resultaten en het opstellen van strategische c.q. verbeterplannen
  • Actieve aanwezigheid tijdens kick-off, de op-en afbouw en de beursdagen zelf

Wie zoeken wij?

Je weet waar het in de marketing en in de bouw- en vastgoedbranche naartoe gaat en hoe je gewenste doelen kunt bereiken. Je vindt het leuk om zowel strategisch als operationeel bezig te zijn.

Gezien de samenstelling van het team zijn wij op zoek naar een professional die gewend is te werken in een klein dynamisch team. Je bent in staat zelfstandig te werken en functioneert daarnaast ook uitstekend in teamverband , de persoonlijke klik is erg belangrijk voor ons.

Je bent commercieel ingesteld, resultaatgericht en je hebt oog voor de klantbehoeften.

Onze andere functie-eisen zijn:

  • Een afgeronde HBO- of WO opleiding (marketing, communicatie)
  • Circa 3-5 jaar relevante marketingervaring. Dit is de 2e of 3e stap in je carrière
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Ervaring met Wordpress, Adobe programma’s (InDesign en Photoshop), CMS en social media
  • Aantoonbaar netwerk / kennis van de bouw- en vastgoedsector is een pre
  • Ervaring met (media)partners is een pre
  • Woonachtig in een straal van 50 km rondom Velp

Wat bieden wij?

Building Holland biedt je een uitdagende fulltime baan (40 uur per week) met een passend salaris (afhankelijk van opleiding en werkervaring) , en een bonusregeling. Een laptop, telefoon en een fijne werkplek in het hartje van Velp behoren ook bij het pakket.

Building Holland is een jong, dynamische en groeiende organisatie, waar een informele werksfeer heerst. Je wordt opgenomen in een enthousiast team waarbinnen je voldoende ruimte krijgt om je vaardigheden optimaal aan te wenden. Wij geven je veel verantwoordelijkheden. Je wordt gestimuleerd om eigen initiatief te tonen en je maximale bijdrage te leveren aan de doelstellingen van Building Holland.

Solliciteren?

Stuur dan voor 24 juli 2017 een korte motivatiebrief en een recent curriculum vitae per mail t.a.v. Richard Klein, Directeur Building Holland, info@buildingholland.nl. Mocht je vragen hebben, dan kan je telefonisch contact opnemen via 085-2735970.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Zoek verder binnen deze onderwerpen

Gerelateerde artikelen, events & downloads

c21 c225
Het wonder van Tholen: blauwdruk voor oplossing netcongestie

Het wonder van Tholen: blauwdruk voor oplossing ...

Op het Zeeuwse Tholen is op maandag 10 juni onder grote belangstelling de eerste energy hub (e-hub) in Nederland in gebruik genomen. In deze e-hub kunnen bedrijven ...

Lees verder

c21 c225
Maximale integrale duurzaamheidsambitie op Klimaattop GO 2024

Maximale integrale duurzaamheidsambitie op Klimaattop ...

De waarde van kennisdeling wordt nog wel eens onderschat, zeker als we kijken naar het invullen van de Klimaatdoelstellingen. Door te innoveren, pionieren en lef ...

Lees verder

c21 c185 c225 c237 c243
Ultieme duurzaamheid is beter benutten wat we nu al hebben 

Ultieme duurzaamheid is beter benutten wat we ...

Ze is al bijna een decennium Duurzaam Gebouwd-expert, deelt kennis tijdens rondetafelgesprekken én is een veelgevraagd spreker voor het podium. Ook laat ...

Lees verder

c21 c41 c225
Urgent rapport over knelpunten en kansen verduurzaming gebouwde omgeving

Urgent rapport over knelpunten en kansen verduurzaming ...

In aanloop naar de Klimaattop Gebouwde Omgeving 2024 lanceert platform Duurzaam Gebouwd maandag 4 november het rapport Op weg naar CO2-neutraal. Het rapport benadrukt ...

Lees verder

c21 c225 c237 c265
Volgende mijlpaal Net Zero: verplichte toepassing CO2-arm beton

Volgende mijlpaal Net Zero: verplichte toepassing ...

Lizzy Butink heeft als manager Duurzaamheid binnen Dura Vermeer Divisie Bouw en Vastgoed BV de afgelopen tijd flink geknokt om de Net Zero-strategie hoog op ...

Lees verder

c21 c225
Dertig jaar duurzaamheid met Paul van Bergen

Dertig jaar duurzaamheid met Paul van Bergen

Om hem Mr. Duurzaamheid te noemen, gaat wellicht net een stapje te ver, maar al ver voordat duurzaamheid een begrip was, was dit voor Paul van Bergen, directeur ...

Lees verder

c21 c225 c243 c265
Kijkje in de keuken bij verduurzaming industrie

Kijkje in de keuken bij verduurzaming industrie

Met de klimaatdoelstellingen en forse ambities voor verduurzaming van ons kikkerlandje in het achterhoofd, is kennisdeling onontbeerlijk. Dat houdt niet op bij ...

Lees verder

c21 c225
Seawood Materials winnaar Ruud van Berkel Award '24 

Seawood Materials winnaar Ruud van Berkel Award ...

Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven deze week is de tweede Ruud van Berkel Award uitgereikt. De winnaar van dit jaar is SeaWood Materials: een 100 procent ...

Lees verder

c21 c225 c237
Zo zorg je voor maximale waarde in beheer- en onderhoudstrajecten

Zo zorg je voor maximale waarde in beheer- en ...

Wat zijn beweegredenen voor bedrijven om hun gebouwen duurzamer, meer circulair en gezond te maken? En hoe zorg je dat je maximale waarde levert in beheer- en onderhoudstrajecten? ...

Lees verder

c21 c225
Aantal ondertekenaars Toekomstbestendig Bouwen groeit door

Aantal ondertekenaars Toekomstbestendig Bouwen ...

Het aantal organisaties dat zich aansluit bij het platform Toekomstbestendig Bouwen blijft groeien. Het convenant werd tijdens het congres Toekomstbestendig Bouwen ...

Lees verder

c21 c225 c237
Gebruik bij duurzaamheid meer gezond verstand

Gebruik bij duurzaamheid meer gezond verstand

‘Gebruik meer gezond verstand bij verduurzaming’, is de stellige overtuiging van Debbie van Noort en Daniel Strumphler van Turner & Townsend. Omdat ...

Lees verder

c21 c225
De achterstand op klimaatdoelen oplossen

De achterstand op klimaatdoelen oplossen

De CO2-uitstoot daalt te langzaam en Nederland loopt uit de pas als het gaat om het invullen van klimaatdoelstellingen: de kans dat het wettelijke klimaatdoel van ...

Lees verder

Reactie plaatsen

keyboard_arrow_up