Vacature: Allround B2B Marketeer M/V (FT)

Vacature: Allround B2B Marketeer M/V (FT)

Wegens uitbreiding van ons team zijn wij per direct op zoek naar een gedreven B2B Marketeer.

Over Building Holland

Building Holland is hét 3-daagse innovatie event voor de bouw- en vastgoedsector. Dit jaarlijks terugkerende event vindt plaats in de RAI Amsterdam. De volgende editie vindt plaats van 17 t/m 19 april 2018. Building Holland staat in het teken van innovatie en vernieuwing. Dit is wat we samenvatten als (Re)Building the Future: samen bouwen aan de toekomst van Nederland op basis van de meest actuele trends en ontwikkelingen in samenwerking met baanbrekende innovatieve partijen binnen de bouw en vastgoed. Meer informatie vind je uiteraard op onze website: www.buildingholland.nl

Over de functie

Als Marketeer ben je verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Building Holland. Je werkt nauw samen met al je collega’s om als één team met één missie Building Holland tot een nog groter succes maken. We willen een groeistrategie inzetten met als doel om op Building Holland 2020, 300 vooraanstaande exposanten en 20.000 kwalitatieve bezoekers te mogen ontvangen.   

Jouw bijdrage bestaat uit het on- en offline promoten en werven van exposanten en bezoekers door middel van diverse marketingcommunicatiemiddelen, -campagnes en -acties.

Kernactiviteiten zijn daarbij:

  • Meedenken met het ontwikkelen en zelf uitvoeren van nieuwe offline en online campagnes en acties;
  • Optimaliseren van onze website: Conversie, usability, content, zoekmachineoptimalisatie, analytics;
  • Ondersteunen van onze collega bij het onderhouden van onze social media op Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube
  • Productie, redactie en verzending van onze wekelijkse nieuwsbrief
  • Coördineren van het gehele ontwikkelproces (planning, contact met ontwerper, drukkers en logistieke afhandeling) van onze marketingmaterialen zoals uitnodigingen, programmaboekjes, banners etc.
  • Uitvoeren van online campagnes op Google Adwords, Facebook ads etc.
  • Marktinformatie verzamelen ten behoeve van managementinformatie
  • Analyseren en rapporteren over de behaalde resultaten en het opstellen van strategische c.q. verbeterplannen
  • Actieve aanwezigheid tijdens kick-off, de op-en afbouw en de beursdagen zelf

Wie zoeken wij?

Je weet waar het in de marketing en in de bouw- en vastgoedbranche naartoe gaat en hoe je gewenste doelen kunt bereiken. Je vindt het leuk om zowel strategisch als operationeel bezig te zijn.

Gezien de samenstelling van het team zijn wij op zoek naar een professional die gewend is te werken in een klein dynamisch team. Je bent in staat zelfstandig te werken en functioneert daarnaast ook uitstekend in teamverband , de persoonlijke klik is erg belangrijk voor ons.

Je bent commercieel ingesteld, resultaatgericht en je hebt oog voor de klantbehoeften.

Onze andere functie-eisen zijn:

  • Een afgeronde HBO- of WO opleiding (marketing, communicatie)
  • Circa 3-5 jaar relevante marketingervaring. Dit is de 2e of 3e stap in je carrière
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Ervaring met Wordpress, Adobe programma’s (InDesign en Photoshop), CMS en social media
  • Aantoonbaar netwerk / kennis van de bouw- en vastgoedsector is een pre
  • Ervaring met (media)partners is een pre
  • Woonachtig in een straal van 50 km rondom Velp

Wat bieden wij?

Building Holland biedt je een uitdagende fulltime baan (40 uur per week) met een passend salaris (afhankelijk van opleiding en werkervaring) , en een bonusregeling. Een laptop, telefoon en een fijne werkplek in het hartje van Velp behoren ook bij het pakket.

Building Holland is een jong, dynamische en groeiende organisatie, waar een informele werksfeer heerst. Je wordt opgenomen in een enthousiast team waarbinnen je voldoende ruimte krijgt om je vaardigheden optimaal aan te wenden. Wij geven je veel verantwoordelijkheden. Je wordt gestimuleerd om eigen initiatief te tonen en je maximale bijdrage te leveren aan de doelstellingen van Building Holland.

Solliciteren?

Stuur dan voor 24 juli 2017 een korte motivatiebrief en een recent curriculum vitae per mail t.a.v. Richard Klein, Directeur Building Holland, info@buildingholland.nl. Mocht je vragen hebben, dan kan je telefonisch contact opnemen via 085-2735970.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Zoek verder binnen deze onderwerpen

Gerelateerde artikelen, events & downloads

c21 c225 c265
Innovatie stimuleren voor Net Zero

Innovatie stimuleren voor Net Zero

Nul uitstoot vóór 2050: dát is de ambitie die Dura Vermeer voor ogen heeft en waar hard aan wordt gewerkt. Deze visie vraagt om actie, niet ...

Lees verder

c21 c225
“We verrassen onze opdrachtgevers altijd”

“We verrassen onze opdrachtgevers altijd”

Een groene gevel zorgt voor de integratie van een gebouw in een natuurlijke omgeving en voor een natuurlijke aanblik. Om dat te bereiken dient een architect wel ...

Lees verder

c21 c41 c225 c243
“Oplossingen voor verduurzamen binnen netcongestie zijn er al lang”

“Oplossingen voor verduurzamen binnen ...

Netcongestie: is dat een obstakel, of een kans? Dat laatste, als het aan Duurzaam Gebouwd ligt. We zoeken vooral naar oplossingen om de energietransitie nú ...

Lees verder

c21 c225 c237 c265
CO2-rapportage zorgt voor strategie, inzicht en actie

CO2-rapportage zorgt voor strategie, inzicht ...

Het inzichtelijk maken van CO2-uitstoot is complex, maar essentieel voor organisaties om te voldoen aan wet- en regelgeving én aan een duurzame toekomst ...

Lees verder

c21 c185 c225
Slimmer bouwen met minder materiaal

Slimmer bouwen met minder materiaal

Het rondetafelgesprek ‘Slimmer bouwen met minder materiaal’ richtte zich op het verminderen van materiaalgebruik en de integratie van duurzaamheid en ...

Lees verder

c21 c162 c225 c243
Bouwpoort: verhelderend perspectief op netcongestie
feb20

Bouwpoort: verhelderend perspectief op netcongestie

Netcongestie is een groeiend probleem in Nederland. Hoe zorgen we ervoor dat we in de maatschappelijke behoeften kunnen voorzien, zoals woningbouw en verduurzaming. ...

Lees verder

c21 c185 c225
Versnelling naar volledige circulariteit

Versnelling naar volledige circulariteit

De bouwsector blijft sterk afhankelijk van primaire, niet-hernieuwbare materialen. Dat zorgty voor hoge materiaalgebonden emissies, zoals beschreven in Op weg naar ...

Lees verder

c21 c225
Elektrisch materiaal bij routekaart zero-emissie Arnhem

Elektrisch materiaal bij routekaart zero-emissie ...

Arnhem gaat bij het aanleggen of herinrichten van wegen zoveel mogelijk elektrisch materieel inzetten. Dat zorgt voor schonere lucht in de stad en is ook veel stiller ...

Lees verder

c21 c225
Whitepaper: De voordelen van hergebruikte gevelstenen voor architecten

Whitepaper: De voordelen van hergebruikte gevelstenen ...

Esthetiek en duurzaamheid combineren in projecten is een uitdaging. Net zoals het toevoegen van karakter aan gebouwen, als circulair bouwen in ontwikkelingen centraal ...

Lees verder

c21 c225
CSRD: kans én hulpmiddel

CSRD: kans én hulpmiddel

De bouwsector kan niet langer wachten, maar moet nú al aan de slag met de CSRD. Dat was de kernboodschap van de bijeenkomst ‘Van vinkjes naar visie’ ...

Lees verder

c21 c225
Whitepaper: warmtepomp als oplossing voor netcongestie

Whitepaper: warmtepomp als oplossing voor netcongestie

De energietransitie in Nederland is in volle gang. Eindelijk zetten we stappen met als gevolg dat we nieuwe uitdagingen tegenkomen. Netcongestie is daarvan een ...

Lees verder

c21 c41 c120 c225
De overheid als aanjager van de renovatiegolf

De overheid als aanjager van de renovatiegolf

De uitdaging: miljoenen vierkante meters vastgoed verduurzamen vóór 2050. Dit ambitieuze project betreft publieke gebouwen zoals scholen, kantoren, ...

Lees verder

Reactie plaatsen

keyboard_arrow_up