Facebook-actie met kozijnen
- Gebouwschil
- Artikel
Degene met de meeste Facebook-likes op de foto van zijn Zendow#neo-raam en/of -deurkozijn in kleur wint een cashbackcheque ter waarde van € 5.000. De volgende 10 winnen een cheque van ieder € 500.
Onder de naam ‘Bespaar op energie, niet op comfort en design’ beloont Deceuninck met deze actie Nederlandse consumenten, die deze energiezuinige profielen hebben aangeschaft. Zo wil de onderneming enerzijds (ver)bouwers overtuigen dat zij hun woning goed dienen te isoleren met hoogwaardige kozijnen, ramen en deuren. Anderzijds legt ze het accent op de toegevoegde waarde van kleur.
“Met ons optimaal geïsoleerde schrijnwerk realiseren particulieren een serieuze besparing op hun energiefactuur. Daarnaast dragen wij met onze ruime stijlkeuze en uitgebreide kleurenpallet in belangrijke mate bij tot architecturale meerwaarde van hun woning. Samen met deze Facebook-actie bieden we particulieren een volledig pakket voordelen om voor onze kozijnen te kiezen”, aldus Paul Janssen, commercieel directeur Deceuninck Nederland.