Succesvolle zoektocht naar hoogwaardig netwerk

timer2 min

Profiel van de klant


Bedrijfsnaam: croonwolter&dros

Bedrijfsgrootte: 2.700 fte

Branche: installateur

Partner sinds: 2018

Samenvatting


Uitdaging

  • Landelijk uitrollen van de C-the- Change campagne
  • Naambekendheid verwerven in de markt met nieuwe propositie
  • Onderscheidend vermogen laten zien
  • Netwerk vergroten met nieuwe contacten om organisatie te kunnen laten groeien
  • Interessante partners vinden die openstaan voor duurzame projecten
  • Transitie van projecten naar presentatiecontracten

Oplossing

  • Introductievideo
  • Redactionele artikelen over de campagne
  • Advertentie in Duurzaam Gebouwd Magazine
  • Bannercampagne
  • Profileren C-the-Change campagne video
  • Aanwezig bij diverse evenementen en seminars

Bekijk de video


Testimonial


Marc Hopman

We willen onze C-the Change campagne landelijk uitrollen en een perfectere mediapartner en kennisplatform als Duurzaam Gebouwd kunnen we niet wensen.

Marc Hopman Revitalisatie Directeur, Croonwolter&dros

Meer over deze dienst

croonwolter&dros maakt gebruik van een Partnership en heeft daardoor toegang tot de krachtige mediakanalen van Duurzaam Gebouwd. Een Partnership geeft hen de mogelijkheid hun vernieuwde propositie, speciale campagnes en innovatieve projecten landelijke te laten zien via artikelen, video’s, blogs, advertenties en een bannercampagne. Op deze manier weten ze direct beslissers uit de integrale bouw- en vastgoed te bereiken en zichzelf opnieuw op de kaart te zetten.

Ontdek hoe Duurzaam Gebouwd je kan helpen om jouw ambities te realiseren en download onze feitenkaart. Lees meer over een Partnership bij Duurzaam Gebouwd of bekijk ons totale diensten aanbod.

keyboard_arrow_up