Krachtenbundeling voor groter assortiment klimaatoplossingen
- Klimaattechniek
- Artikel
Vanaf 1 januari 2018 brengt Aralco het volledige assortiment van Aralco onder de merknaam Renson op de markt. De ventilatiespecialisten bundelen de krachten om met één merk sterker te staan voor de toekomst.
Redenen om voortaan met één naam ‘Renson’ naar buiten te treden zijn de hogere ambities van de bouwsector op het gebied van energiezuinigheid, luchtkwaliteit en akoestiek. Bewoners zijn zich meer bewust van het belang van goede kwaliteit van het binnenklimaat en dit brengt hogere verwachtingen met zich mee, onder andere op het gebied van ‘Smart Living’.
De Nederlandse markt met de krachtenbundeling toegang tot de ventilatieoplossingen waar Renson op inzet. Totaalconcepten voor gezond en comfortabel wonen kunnen hierdoor een plek krijgen op de markt. Vanaf 1 januari 2018 ruilt Aralco de merknaam en corporate branding definitief in voor die van Renson.