Thought leadership Campagne is het ontwikkelen en versterken van je reputatie als autoriteit door het uitdragen van inhoudelijke kennis in een specifiek vakgebied of onderwerp. Ben je een Thought Leader, dan onderscheidt jouw organisatie zich van andere door jouw expertise over een bepaald onderwerp. Whitepapers zijn bij uitstek geschikt om jezelf te profileren als Thought Leader. Door de juiste promotie kun je de awareness rondom je whitepaper vergroten om je naamsbekendheid te vergroten en kwalitatieve leads te genereren.
Duurzaam Gebouwd biedt je deze mogelijkheid in de vorm van een Thought Leadership Campagne.
Hulp nodig bij het ontwikkelen van een whitepaper?
Wat kan een Thought Leadership Campagne voor jou betekenen?
Breed bereik in de integrale bouw- en vastgoedsector
Gegarandeerd aantal leads
Directe feedback op whitepaper door lezer
Merkreputatie verstevigen
Naamsbekendheid vergroten
Tijdbesparend
Volledige ontzorging in het uitdenken, opzetten en realiseren van resultaten.
Transparant
Direct inzage in alle gegevens van jouw lezers.
Meetbaar
De lezer geeft direct feedback op de kwaliteit van de whitepaper.
Lees hoe DGMR een adviestraject in de wacht sleepte
De Thought Leadership campagne draagt bij aan diverse doelstellingen
Het proces naar succes
1) INVENTARISATIE CAMPAGNE EN VASTSTELLEN STRATEGIE
We stemmen eerst de doelgroep, content en de doelstellingen af.
Stap 15) ONTVANGST VAN DE LEADS
Wij screenen de downloads en leveren de leads aan, die aan jullie criteria voldoen. Dit kan realtime per e-mail of wekelijks via een Exceldocument. Hierna kunnen jullie contact opnemen met deze potentiële klanten.
Stap 56) EINDRAPPORTAGE
Aan het einde van de campagne ontvang je een rapportage met facts en figures van de complete campagne.
Stap 6Pakketmogelijkheden Thought Leadership Campagne
Meer weten?
Wil je jouw organisatie profileren als Thought Leader en gegarandeerd leads verzamelen, maar weet je nog niet welk product passend voor je is?