Onder de noemer Vastgoed Service heeft Dura Vermeer een nieuw bedrijfsonderdeel gelanceerd, waarmee ze woningcorporaties en vastgoedeigenaren helpt hun onderhoudskosten structureel te verlagen.
Dit bedrijfsonderdeel voert serviceonderhoud uit en adviseert over preventief en planmatig onderhoud. Optimale klantbediening geldt hierbij als uitgangspunt, terwijl de hele procesorganisatie is gericht op efficiënt en technisch hoogwaardig onderhoud tegen zo laag mogelijke kosten.
Grip op onderhoudsplanning
“Met onze kennis van onderhoud en met innovatieve automatisering geven wij de vastgoedeigenaar grip op zijn onderhoudsplanning”, legt directeur André de Keijzer van Dura Vermeer Vastgoed Service uit. “Goed getimed onderhoud, gekoppeld aan de levensduur van een complex, betekent minder kosten voor vastgoedeigenaren en verhuurders. Zo helpen wij om de Total Cost of Ownership van vastgoed te verlagen.”
Volgens hem maakt deze aanpak het vastgoed toekomstbestendig en houdt de woonlasten voor gebruikers betaalbaar. “Service- en mutatieonderhoud is in onze visie meer dan het repareren van een kraan of het dichten van een lekkage.”