Begin augustus is Bibianne Kerkhoff bij Duurzaam Gebouwd aan de slag gegaan als marketeer.
Bibianne Kerkhoff (28) is na haar studie Media en Entertainment Management werkzaam geweest in diverse HR-functies, maar haar hart is toch verknocht aan de media. De afgelopen 2,5 jaar is ze projectmanager geweest bij een reclamebureau.
“Ik heb een brede interesse voor enerzijds marketing, media en design en anderzijds organiseren, coördinatie en strategisch adviseren. Wanneer ik kennis en ervaring mag delen met collega’s en klanten waaruit mooie resultaten komen, geeft me dat energie en enthousiasme om nog meer uit mezelf en de omgeving te halen. Daarom vind ik het leuk om marketingactiviteiten van begin tot eind te begeleiden, daarin te adviseren en met de inzet van de juiste online-marketingmiddelen de klanten te verrassen.”
Building Holland
Ze gaat aan de slag als marketeer voor Duurzaam Gebouwd en het 3-daagse evenement Building Holland, waarvan Duurzaam Gebouwd dit jaar de volledige organisatie op zich heeft genomen. “Ik kijk ernaar uit om Building Holland op de kaart te zetten en samen met het team uit te bouwen tot de grootste en bekendste integrale beurs voor de bouw- en vastgoedsector.”
Bibianne Kerkhoff in zes hashtags:
#neeisgeenoptie #gintonicindezon #geenproblemenmaaruitdagingen #kookkoningin #gezelligheidkentgeentijd #crazycatlady