Wijzonol Bouwverven B.V.
Het beste duurzaamheidsidee voor de verfbranche wordt beloond met een wildcard van € 2.495 en biedt de winnaar toegang tot een uniek evenement.
De wildcard en de mogelijkheid om toegang te krijgen tot de ‘Nudge Leadership Challenge 2015’ wordt aangeboden door Van Wijhe Verf uit Zwolle. Tijdens de Nudge Leadership Challenge krijgen 150 jonge professionals de mogelijkheid om aan de slag te gaan met diverse onderwerpen rondom het thema duurzaamheid en leren hoe deze toegepast kan worden in de eigen organisatie.
Investeren in innovatie
Van Wijhe Verf-directeur Marlies van Wijhe gelooft in duurzaamheid door innovatie. “Binnen ons eigen bedrijf nemen wij bewust de tijd om hierin te investeren. Maar er zijn in de sector veel meer jonge, getalenteerde mensen met goede ideeën over het thema duurzaamheid in de verfbranche.” Degene met het beste idee mag deelnemen aan de driedaagse challenge op 18, 19 en 20 september aanstaande.
Kans maken op de prijs kan door aan te melden via de website van Wijzonol.