Samen met haar klanten, leveranciers en iedereen die zijn / haar ‘steentje’ wil bijdragen gaat Kijlstra Bestrating Veendam er voor zorgen dat alle zieke kinderen, opgenomen in welk Nederlands ziekenhuis dan ook, een knuffelbeer zullen krijgen.
Op het terrein van Kijlstra Bestrating in Veendam zal van 27 oktober t/m 3 november het bestratinghuis worden geplaatst; in dit huis zullen medewerkers en relaties van Kijlstra Bestrating gedurende zeven dagen 24 uur per dag aanwezig zijn. Elke dag zal een wisselende groep mensen – bestaande uit een medewerker van Kijlstra Bestrating, twee klanten en / of leveranciers en een mystery guest – allerlei uitdagingen aangaan. Tevens zal Radio Continu zeven dagen lang live gaan uitzenden vanuit het bestratinghuis.
11.000 beren
Het bedrijf gaat proberen het einddoel van 11.000 beren te bereiken, om deze vervolgens na 3 november persoonlijk te gaan overhandigen aan de kinderen in de ziekenhuizen. Naast de landelijke actie geeft het bedrijf extra aandacht aan de kinderen van het Brandwondencentrum van het Martini Ziekenhuis Groningen en doneren ze voor de inrichting van de kinderverbandkamer. Aan het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) doet het bedrijf een donatie voor wetenschappelijk onderzoek bij de afdeling kinderoncologie.
Onder het motto: ‘Maatschappelijk verantwoord ondernemen doen wij zeker niet alleen’ wil Kijlstra, samen met u, haar actie ‘Doneer een Beer’ tot een hoogtepunt brengen.
Volg de actie ook via twitter, Hashtag #HBHK #Doneereenbeer