Opdrachtgevers en werknemers duurzaam waarderen

Kennisplatform Duurzaam Gebouwd en Ecoron zijn per direct een samenwerking aangegaan om het aandeel duurzame relatiegeschenken, kantoorartikelen en promotionele producten in de bouw en vastgoed te vergroten.

Duurzaamheid is goed, waarde vermeerderend en leuk. Leuk om te geven en leuk om te krijgen. Relatiegeschenken vormen een ultiem voorbeeld van marketing in combinatie met waardering. Dit is dan ook de reden waarom Ecoron zich een aantal jaar geleden heeft gespecialiseerd in duurzame relatiegeschenken.
 

Speciale acties
Beide organisaties willen samenwerken als partner. Op deze manier krijgen lezers, partners en leden regelmatig leuke, duurzame gadgets te zien via het platform en zijn er speciale acties voor de partners van Duurzaam Gebouwd.

Directeur Ron Boer van Ecoron is verheugd over de samenwerking: “De bouw en vastgoedbranche is een interessante doelgroep, aangezien juist hier duurzaamheid steeds belangrijker wordt. Een partnership met Duurzaam Gebouwd is voor ons dan ook logisch en biedt het juiste netwerk aan organisaties en personen. Niet alleen voor verkoop maar ook voor benchmarking.”

Directeur Wietse Walinga van CEO Media, ontwikkelaar van Duurzaam Gebouwd is ook erg positief over de samenwerking: “Marketing en duurzaamheid gaan bij ons platform hand in hand. Voor elke partner, lid en lezer kunnen duurzame relatiegeschenken van toegevoegde waarde zijn.“

Op de foto: Wietse Walinga (links) en Ron Boer (rechts) ondertekenen de overeenkomst.

Deel dit artikel

permalink

 

 

Links