Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) belooft ondernemers geweldige kansen. Een clinic op 8 maart aanstaande biedt inspiratie en concrete handvatten voor de integratie van MVO in marketing. Lezers van Duurzaam Gebouwd kunnen deelnemen met aantrekkelijke korting.
Op 8 maart 2012 organiseert b-open alweer de 8e editie van hun clinic over effectieve marketing van MVO. Tijdens deze dag biedt b-open inspiratie en concrete handvatten over hoe je waarde voor merk of bedrijf kunt creëren met MVO.
Veel bedrijven worstelen nog met vragen hoe MVO en Duurzaamheid concreet en effectief worden in de organisatie, hoe er geloofwaardig en aansprekend over te communiceren en wat dat uiteindelijk oplevert.
Bart Bruggenwirth en Jeroen Meijering, partners bij b-open, geven de clinic waarin ook een bijdrage van Nick op den Buijsch, concept manager bij Van Houten, dat onder meer “Satino Black,” 100 procent cradle to cradle toiletpapier op de markt brengt.
De clinic heeft plaats op 8 maart 2012, van 9:30 tot 17:00 uur in de Caballero Fabriek in Den Haag. Deelname kost € 449,-(Ex BTW) Lezers van Duurzaam krijgen € 100 korting (Zij moeten dan Duurzaam Gebouwd in te vullen in het vakje “aangemeld via” op het digitale aanmeldingsformulier.)
Meer informatie en aanmelden: b-open