Bouwend Nederland heeft een nieuwe website voor de imagocampagne 'De bouw maakt het' gelanceerd, www.debouwmaakthet.com. Met de nieuwe site wil Bouwend Nederland een positieve bijdrage leveren aan de beeldvorming rond de bouw en infra.
Het doel van de nieuwe website is de beeldvorming over de bouwsector bij te stellen en om te laten zien hoe belangrijk de sector voor onze samenleving is. Bijna iedere dag weer zijn ruim 500.000 mensen in touw om wonen, werken en recreëren mogelijk te maken, vaak met gebruikmaking van de nieuwste technieken. Kortom, de bouw is een bedrijfstak waar iets te beleven valt.
Om dit voor het voetlicht te krijgen, zet Bouwend Nederland naast een evenement als ‘De dag van de bouw’ nu dus ook een nieuwe website in. Op de site staan niet alleen alle nieuwtjes en achtergrondinformatie, maar ook een overzicht van relevante, aan de campagne verwante activiteiten zoals de Dag van de Bouw die in 2009 op 6 juni zal plaatsvinden.
Meer informatie: debouwmaakthet.com.